sunnuntai 11. toukokuuta 2014

Uuteen nousuun :)

Sairasloma on lusittu ja Etna oli ensimmäisissä ohjatuissa treeneissä sitten kuuden viikon tauon jälkeen. Tyttö meni todella loistavasti, ohjaajan kunto loppui ja se onkin meidän ainoa ongelma kisaamista ajatellen. Nyt minun on siis vaan lähdettävä lenkkipoluille kuntoa kohottamaan.

Kaiken kaikkiaan tämä kevät on ollut stressaava ja kiireinen. Olen ihmetellyt miten kuitenkin kaikki on mennyt putkeen ja aikaa on riittänyt niin koululle, perheelle ja koirille. Töissäkin olen ollut aikaansaava. Huoh. Nyt kun valmistun, niin varsinainen agilityura alkakoon :) Olen onnellinen ja huojentunut. Nyt myös Tatran Toko urakin saattaa saada nostetta, koska aikaa minulla vapautuu valmistumisen myötä! Tuntuu ihan mahtavalta. Ehkä tämän blogin päivitystahtikin vilkastuu..

Eilen oli myös yksi merkkipäivä muiden joukossa. Etnan lapsukaiset täyttivät tasan vuoden. En voi millään ymmärtää, että siitäkin on jo vuosi. Aika rientää nopesti, joten pitäkää siitä kiinni muuten sen menee ohi.
Tässä pienokaiset tasan vuosi sitten :)


Pienet toukat.
Vähän keppejä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti